اکسل فهرست بهای راه، راه آهن و باند فرودگاه سال 1403

دسته بندي : فنی و مهندسی » عمران
فهرست بها (انگلیسی: List price) فهرستی از قیمت‌های مختلف از حجم واحد مصالح یا خدمات قابل ارائه پیمانکاران عمرانی می‌باشد. برای محاسبه هزینه کلی یک پروژه، بر اساس یک فهرست بهای پایه، کافیست حجم‌های مربوط به آن پروژه را، در میزان قیمت مشخص شده آنها در فهرست بها ضرب گردد و مجموع آنها قیمت پروژه، بر اساس فهرست بهای آن سال، خواهد بود.

در ایران، هر سال سازمان برنامه و بودجه، فهرست بهای واحد رشته‌های مختلف پروژه‌های عمرانی را منتشر می‌کند. در این فهرست‌های بها، قیمت (بهای) واحد، مثل یک متر مکعب خاک‌برداری یا یک متر مکعب بتن با عیار ۲۵۰ و غیره، به ریالمابازای هر واحد مربوط به آن کار عمرانی نوشته می‌شود.
دسته بندی: فنی و مهندسی » عمران

تعداد مشاهده: 536 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.xlsx

فرمت فایل اصلی: .xlsx

تعداد صفحات: 40

حجم فایل:81 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    دارای یک فایل اکسل می باشد که بر اساس فهرست بهای تاسیسات برقی 1403 سازمان برنامه و بودجه تهیه گردیده است و جهت تهیه صورت وضعیت کارکرد یا تهیه براورد قراردادهایی که براساس فهرست بهای پایه سازمان برنامه و بودجه منعقد گردیده اند می توان از اکسل آن استفاده کرد. ( فایل مورد نظر براساس پی دی اف فهرست بهای تاسیسات برقی تهیه گردیده است که در صورت استفاده در براوردهای مالی حتما با فایل مورد نظر کنترل گردد.)

  • محتوای فایل دانلودی:
    یک فایل اکسل فهرست بهای راه، راهآهن و باند فرودگاه سال 1403