طرح درس علوم اول، درس13: آهن‌‌ ربای من

دسته بندي : علوم پایه » فیزیک
توضیحات:
طرح درس علوم اول، درس آهن‌‌ ربای من در قالب ورد و شامل 7 صفحه.

عنوان در 13 کتاب علوم تجربی پایه اول دبستان، " آهن ربای من " می باشد. در این درس دانش آموزان با مباحث مختلفی از جمله: شکل های مختلف آهن ربا، جذب یا دفع آهن ربا، قدرت جذب آهن ربا، آهن ربا در زندگی و ... آشنا می شوند.

در این قسمت، دو طرح درس روزانه برای تدریس درس " آهن ربای من " آورده ایم. این طرح درس ها جمعا دارای 7 صفحه بوده و در قالب ورد آورده شده و امکان ویرایش آن ها وجود دارد.

طرح درس اول شامل 4 صفحه بوده و در ابتدای آن اهداف مختلف در نظر گرفته شده و پس از آن به سراغ مرحله مقدماتی رفته ایم. در مرحله مقدماتی وسایل کمک آموزشی ، روش تدریس ، مدل کلاس ، برقراری ارتباط ، ارزشیابی تشخیصی و ایجاد انگیزه لحاظ شده است.

مهمترین قسمت طرح درس، اجرای تدریس است. توضیحات لازم برای اجرای تدریس به همراه فعالیت های که معلم و دانش آموز در حین تدریس باید انجام دهند، در طرح درس منظور شده است. در پایان تدریس، ارزشیابی انجام شده و پس از جمع بندی درس به دانش آموزان تکلیف ارائه می شود.

طرح درس دوم شامل 3 صفحه می باشد. در این طرح درس هم مانند طرح درس اول، توضیحات لازم برای قسمت های مختلف ( با نگارش متفاوت ) ذکر شده است.
دسته بندی: علوم پایه » فیزیک

تعداد مشاهده: 2178 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 7

حجم فایل:75 کیلوبایت

 قیمت: 10,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل